marți, 11 mai 2010

au innebunit salcamii :))


au innebunit salcamii :P
au inflorit salcamii si o data cu ei, am inflorit si eu :)
sa resimt mirosul florilor de salcam, am resimtit mii de sentimente, mii de emotii si astfel mi-am adus aminte de cat de fericita eram odata, de cat de mult iubeam, de cine eram atunci, de persoanele langa care eram odata dar acum sunt departe...apoi am facut inevitabila paralela trecut-prezent: cine eram-cine sunt, cum si ce gandeam- cum si ce gandesc, ce anume simteam-ce anume simt si culmea este ca am constatat ca desi emotiile, trairile, sentimentele sunt diferite,-se repeta tema, conjunctura si-mi dau seama ca o lectie nu a fost invatata de catre mine....
si asa si in viata celorlalti: in momentul in care se repeta un eveniment este clar ca acesta nu a fost invatat la timpul potrivit sau a fost evitat, sau tratat superficial, sau...sau...sau....
imi doresc foarte mult, ca o data cu acest miros al salcamilor si a primaverii sa-mi invat si eu lectia si sa pot merge mai departe :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu