luni, 3 mai 2010

raiul asa cum ne imaginam :)


Cum este raiul? oare numai cei buni ajung acolo si cei rai se duc in iad?
sunt intrebari frecvente inca din perioada adolescentei, cert este ca o data cu trecerea prin viata constati de fapt ca aveti tot mai putine sanse sa ajungeti in rai daca va ghidazt dupa biblie sau dupa "cuvantul" preotilor :)
dar eu una nu ma ghidez dupa astfel de teorii si am sa va impartasesc propria mea conceptie despre rai :)
cum vad eu raiul? categoric o proiectie a gandurilor noastre de aici, din viata de pe pamant!
pe intelesul tuturor, consider ca ceea ce gandim in aceasta lume se va construi in cealalta lume si sufletul nostru va zburda in functie de acestea in Univers....
asa ca dragii mei, propun sa aveti numai si numai ganduri frumoase, pentru a avea parte de acestea si in cealalta lume :) asa cum furnicuta se straduieste sa munceasca si sa stranga rezerve pentru iarna asa si noi oamenii sa ne straduim sa avem de toate in rai :)
asa ca mai demult mi-am propus ca in aceasta viata sa vad tot ceea ce este frumos si sa iau cu mine in rai...si am vazut :)
asa ca am sa intalnesc in propriul meu rai, foarte multe flori- de la ghiocel pana la liliac- foarte multi copaci infloriti- magnolie, salcami, tei- un izvor cu apa limpede si curata, iarba de un verde crud cum numai primavara intalnesti, multi fluturi, multe vrabiute si pasari care sa ciripeasca, muzica relaxanta si totodata instrumente muzicale ca sa pot canta la ele, carti, multe carti ca sa pot citi si sa pot sa-mi imaginez....o sa intalnesc si marea si muntele la un loc si soarele si aerul curat si animalutele nevinovate care nu ataca-gen iepuras, caprioara- si bineinteles persoanele dragi din viata mea :)
si aici lista este interminabila pentru ca oricand se mai trece cate un nume, pentru ca mereu las loc unui nou nume....dar inainte de toate, persoanele speciale sper sa ma ghdeze si in rai si sa aiba grija de mine asa cum fac si in aceasta viata....
mergand pe ideea "bine faci, bine gasesti" sunt sigura ca acolo in rai vom gasi binele....si vizualizand raiul meu proiectiv constat cat de asemanator este cu ceea ce avem in prezent...si oare.....NU ESTE AICI, PE PAMANT, RAIUL NOSTRU?
Nu avem aici tot ce ne foloseste si tot ce ne poate face fericiti si impacati?
de ce oare gandim ca este atat de greu sa ajungem in rai?
este...pentru ca Raiul se afla chiar aici...pe Pamant si este si in sufletul nostru....important este sa-l vedem, atata tot :)
si daca inca sunteti suspiciosi cum ca ar fi aici pe Pamant, atunci cu siguranta este undeva departe, dar undeva unde sufletul nostru va zburda fericit pe acolo :)

Un comentariu: