sâmbătă, 8 mai 2010

muzica divina


ascultand acelasi playlist over and over again, chiar daca acesta contine melodii foarte frumoase, simteam nevoia sa schimb ceva, sa ascult altceva :)
si cum slava Domnului exista you tube, am cautat aleatoriu melodii...aleatoriu sau nu, am dat de o voce divina, a unui inger al muzicii si anume : malina olinescu!
tango to evora-varianta romaneasca si asa am dat de aceasta voce extraordinara, apoi am cautat alte melodii de asemenea minunate :)
merita sa mentionez si sa recomand cu toata inima: daca vei pleca, pot sa zbor, mi-e dor de tine, eu cred, tacerea doare; !
apoi, am gasit melodia "spune-mi" cantata de monica anghel :) o melodie superba de asemenea...apoi altele si altele....merita sa mentionez si pe paula seling, de asemenea o cantareata extraordinara cum sunt multi altii. nu am sa critic pe cei care nu asculta astfel de melodii si nici nu am sa tin predici pentru manelisti sau hip hoperi sau rockeri sau folk-isti sau...sau...sau...ci pur si simplu, recomand aceste voci, sa fie ascultate si auzite :)
sunt melodii care simti ca te inalta, melodii care ajung in suflet si rascolesc mii si mii de amintiri, melodii prin prisma carora te redescoperi; melodii care te motiveaza...:) melodii care te ajta sa mergi mai departe chiar daca privesti in trecut...pentru ca apoi sa privesti spre viitor :)
spre un viitor mult mai frumos.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu