sâmbătă, 1 mai 2010

welcome pufarina :)

yuhuuu, am si eu blog, dupa ce toata lumea ma indemna sa-mi fac unul....azi d 1 mai, cand toti prietenii sunt in vama veche, eu singura cu netul am decis sa schimb ceva in viata mea si sa-mi fac blogg...k asa e cool, k asa e la moda, sau mai bine spus pt k asa imi doresc :)
sunt o pufarina recunosc :) unii spun o pufarina minunata, altii o pufarina dulce...iar eu spun ca sunt multicolora :)
imi place viata, imi place sa traiesc, imi place sa cant-desi nu am voce, imi place sa dansez, imi place sa calatoresc, sa consiliez, sa meditez....cate si mai cate :)
ador moda, ador si apreciez arta si bunul gust, admir bunul simt si respectul :)
sunt o pufarina care si-a propus sa faca inconjurul lumii si sa aduca un zambet in viata celorlalti :)
o viata dulce :)

2 comentarii:

  1. bine ai venit in lumea blogging-ului :P

    RăspundețiȘtergere
  2. bine v-am gasit...sper sa transmit ganduri frumoase, sincere si reale tuturor si acestia la randul lor sa simta sa transmita mai departe, fie chiar si in numele lor :)imi doresc sa-mi las amprenta in viata tuturor, sa transmit optimism si voie buna :)

    RăspundețiȘtergere