duminică, 2 mai 2010

fluturasi



"sus sus tot mai sus, zboara fluturasul meu, sus sus tot mai sus, fluturasul meu :)"
recunosc ca atunci cand eram mica nu ma atrageau fluturii, ii percepeam ca pe niste simple insecte, fara sa par fascinata...erau acolo si atat....
acum insa dupa ce am citit despre ei si i-am observat in natura si mai ales dupa ce pe prietena mea tikie o comparam cu un fluturas, mi-am propus sa fac ceva ce nu a mai facut nimeni, sa aduc ca de fiecare data ceva nou :)
si m-am apucat primavara aceasta minunata sa......NUMAR FLUTURII!!!!!
sa vad in medie cati fluturi vedem pe an, pe zi....asa sfera mea de constiinta se va largi si perceptia mea se va axa pe insectele acelea care zboara si au aripi si ajung pana la soare de unde iau lumina si o raspandesc celorlalti....acele fiinte care zboara libere si nu fac nici un rau, care transmit mesaje de dragoste florilor si-i fac pe copii sa zambeasca :)
pana acum am vazut 33 de fluturi, mi se pare foarte putin....asta nu inseamna ca am sa influentez cu ceva "cercetarea"mea, dimpotriva, am sa las destinul sa ma ghideze si am sa tin o evidenta cat mai precisa *fara a ma duce eu special pe camp sa vad cat mai multi fluturasi*.
imi spunea tikie ceva foarte frumos si despre fluturii de noapte, sper sa lase ea un comment sau sa scrie pe blogul ei despre asta :)
este foarte frumos sa intalnesti in aceasta viata aceste vietati si sa le zambesti si sa stii sigur ca si ele iti zambesc tie, k si ele raspund gesturilor tale :)
un feedback mai pozitiv de atat nu cred ca putem primi :) numai si numai de la Dumnezeu prin intermediul naturii si a fiintelor vii :) important este sa-l si vedem si sa-l primim in sufletele noastre...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu