miercuri, 12 mai 2010

tot ce e pe lume/are-un rost anume



astazi am avut frumoasa ocazie, pentru a miia oara de a invata ceva foarte frumos de la copilasii pe care ii consiliez!
dupa ce am incheiat activitatea propusa in cadrul consilierii de grup, copilasii mi-au facut o mare surpriza! mi-au cantat un cantecel pe care nu il stiam desi am lucrat in domeniul educational si am ramas profund uimita sa constat cat de frumos poate fi si mai ales cat de relevant, pentru noi oamenii mari care desi avem scoli, facultati, mastere, doctorate, am uitat in totalitate de ce este in jurul nostru! si cum poate un cantec pe care il inveti in invatamantul prescolar sa reflecte realitatea!

Tot ce e pe lume

Are un rost anume

Marul ne da merele

Parul ne da perele

Norii ne dau ploaia

Lana ne-o da oaia



Tot ce e pe lume

Are-un rost anume

Somnul ne da visele

Caisul, caisele

Grau ne dau ogoarele

Si lumina soarele



Tot ce e pe lume

Are-un rost anume

Flori ne dau gradinile.

Oua dau gainile

Miere dau albinele

Omul ne da binele !

dragii mei, luati vers cu vers si constatati cata intelepciune in ceva atat de simplu si banal! atatea carti citite pentru a afla mii si mii de adevaruri cand de fapt, il gasim aici si acum, intr-un simplu cantec!
nu mai am cuvinte, este de-a dreptul DIVIN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu